Dagens utmaning!

Shit! Har verkligen lyckats trassla till d! Eller d e vel inte mitt fel men tycker nog tt jag har bidragit lite! Sa snon ligger fortfarande som ett tjockt tacke over Seattle, ca 50% av staden fungerar! Me d menar ja att alla stora vagar ar plogade, stan ar sno fritt men halt som fan for att dom inte sandar och fororterna ar helt korda, dar ser d ut som en storm precis svepte forbi! Jag ar fortfrande p[ jobbet men jag ska "i teori" sluta om ca 3 timmar! Jag har suttit och funderat over hur jag ska ta mig hem, men igar insag ja att jag kanske inte ens far chansen att forsoka ta mig hem! D e en vikarie som ska jobba idag och jag hade trott att nagon annan pa jobbet hade tagit tag i d, men tydligen hade alla forvantat sig att jag skulle ringa henne! Javla skit... sa nu sitter jag har kl 9 och forsoker fa tag pa en vikare som vagar ta sig ut i sno ovadret! Sen om ja ens hittar nagon sa vet jag inte ens om jag verkligen kommer lyckas ta mig hem! 



Kanske inte varldens basta bild om snon som fallit men den ser sa dar lagom laskig ut! 

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fin bild!

2008-12-20 @ 20:35:42
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0