flied lies.... som Samir brukar saga!

Vi stangde tidigt pa jobbet idag pga. sno ovadret, d glomde jag ju saga! Sa Thomas kom forbi sen gick vi pa Thai resturang och kaka middag.... riktigt nice! Ja kaka Thai mat till lunch pa jobbet som smaka skit sa ja kannde att ja va tvungen att ratta till misstaget me riktig thai mat, eller san som smakar bra i alla fall! Vart att pa peka ar att pa kortet har jag redan atit upp mer an halften av maten och det ar skit mycke kvar, amrikaner fattar ju inte vad en normal portion mat ar... hmm kan detta vara anledningen till att fettma, diabetes och hjart attacker ar nagra av deras storsta halso problem? Hur som helst sa va d gatt i alla fall!


Halv aten mat!



Halv drucket vin!


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

sv: gjorde den själv i photoshop :)

2008-12-22 @ 09:43:18
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Tack tack, hehe. Finns det inga goda i Seatle då?:)



Oj, de verkar verkligen ha stora portioner! Som för hästar, haha. men man behöver inte äta allt. Ser gott ut iaf:)

2008-12-22 @ 10:26:33
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Perfektion by Emma

- och angående de där med sätvlarna, jo jag va helt vansinnig, och när jag blir arg finns de inget som kan stoppa mig, tyvärr. han fick sig en rejäl omgång rappakalja :) ha ha.. nu är de bra i alla fall och skorna de skiner :)

2008-12-22 @ 16:36:15
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0