for mycke tid over!

Det har med att inte ha nagonting att gora pa jobbet kan faktist va riktigt farligt! Tankte hitta en jul klapp till pojken men ja hitta ju bara massa saker at mig sjalv! Jag ville bara titta men nu har d gatt lite mer an en timme och jag har fortfarande inte hittat natt till honom men massor till mig sjalv! Jag va helt kar i affaren forever21 nar ja forst flytta hit! Fortfarande en jatte bra affar dar man kan hitta mycke men ja har trottnat lite! Men idag fick jag faktist lite ha begar efter att ja kolla in deras hemsida!


Lite osaker nar d galler den forsta, polo brukar inte funka for mig! Jatte fin men vet inte riktigt, den skulle nog bara hanga dar i garderoben! Tishan e ju bast, enkel men skit snygg.. REPRESENT! Tredje tunikan e saaaa JAG! Jag alskar den, jatte mycke farg, lite over driven men jatte fin! De e hit or miss beroende pa hur man bar den! Sen hitta ja en KATASTROF klader oxo men dom far inte platts! Ush!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0