Jo jag vill nog hem snart!

Flera av mina kompisar har akt hem till Sverige over julen! Hanna e kvar i Seattle sa d kanns bra och pojkvannen kom hem fran Etiopien lagom till jul oxo! Sa egentligen e d vel inte sa farligt! Har massa Amrikanska vanner oxo sen har vi Emelie men hon bor lite langre bort! Men jag ar SAAAAA redom for att Beshir ska komma hem! Min "pojk-van" och rums kamrat som man alltid har galet kul me! Spelar ingen roll om vi ligger i soffan halv doda, vi har fortfarande skit kul! Ja tycker han kan komma hem nu! Dessutom sitter jag och vantar pa allt gott han ska ha med sig! Finns sa mycke man saknar som jag vet att alla ni andra hemma i Svea tar for givet! Listan ar lang!


Frukost/Fika  

   





Pa tuben/framfor TVn




Efter en ute kvall el. en dag pa stan


SL skulle sitta ratt fint oxo! Finns massa annat men jag orkar inte ens tanka pa d! Hade du fragat mig vad jag skulle sakna mest nar jag lama Stockholm sa skulle inget av d har ha hamnat pa listan! D ar detaljer som bygger helheten!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0