Jo men d gick ju!

Sa jag lyckades ta mig hem fran jobbet till slut! Hm gangen fa faktist riktigt smidig, allting va perfect timat! Men ja kom ifran jobbet ca tv timmar forsent sa d kanske inte va sa smidigt egentligen, men ratt smart fritt i alla fall! 
Kom hem, dusha, pyssla, sega lite sen blev det middag och bio! Lyckad lordag trotts seg borjan! Lyckades aven ta mig till det andra jobbet idag eftersom det bara ligger ca tva minuter fran lagenheten, om ens d! Dar hann jag markera dom nya sandalerna som mina infor sommaren, min storlek ar sparad lagom till sommar ben tiderna kommer tillbaka! Sen lajag aven undan ett annat par som jag vet kommer att ga ner mer och mer lagom tills det r dags att kopa dom me! Ett tredje par har legat och vantat pa mig jatte lange, dessutom sa har dom redan droppat sa mycke dom kan droppa sa jag slog till i alla fall fasten det inte ar ratt sasong annu! Nar jag sager att dom har droppat och droppat sa menar jag gratis! Dom har legat i lagret sa lange sa att jag hann glomma bort dom, sen dok dom upp igen gomda bakom nagon lada och da kom ja i hag dom igen. Men dom har vi redan tagit ut ur systemet och det vara bara jag och chefen idag sa hon sa att jag kan ta dom... men d e super hemligt, sa far man inte gora... aj aj! Kanner mig inte sarskild skyldig me tanke pa att vi brukar klippa sonder skor som ar ur systemet men som av nagon dum miss finns kvar, ja klagar inte i alla fall! 


Dom har kom me hem idag!




Dom har kommer me vid ett senare tillfalle!



Sen sag jag ett par andra pa Nordstrom idag men dom vill ja inte ens tanka pa forens Beshir kommer hem! Nar skor kostar lite for mycke da maste Beshir folja me for att ge rad och sa ar det bara! Pojken foljde me och han tyckte om dom men va spelar d for roll, ha tycker ju om allt som ja provar! Inte for att han nodvandigtvis tycker d e snyggt, snarare for att komma dar ifran sa fort som mojligt! Beshir kommer hem 2 Januari och sjalvklart sa har ja en forsaljare pa Nordstrom som alltid ar mig trogen och sparar allt jag vill ha, en riktig insider vettu :P Hon e min favorit, hon trollar fram allt jag vill ha! Sa  jag ar inte sarskilt orolig, skorna kommer vanta pa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0