Jul Kansla!

Hjalp! Nar ja gick och la mig riktigt riktigt sent i gar natt, eller tidig morgon kanske jag ska saga sa fanns det ingen sno ute! Allt hade redan hunnit smalta bort! Dessutom sa va d inte sa mycke sno till att borja med! Men nar ja vakna i morse hade varldens sno tacke lagt sig! Valdigt fint, men aven valdigt problematiskt for en stad som Seattle som inte kan hantera sno! Seattle ar verkligen en jatte fin stad, jag ar nojd med mitt beslut att flytta hit! Men nu nar jag ser snon och jul ar runt hornet sa kan borjar faktist hemlantan ta over lite!


Lyckades precis missa alla barn som lekte ute i snon, drog fram kameran bara nagra sekunder for sent! Men jatte fint i alla fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0