Konversation pa Jobbet!

Mariah min kara, jatte ung tjej som jobbar pa Nine West me mig! Tycker om henne jatte mycke men hon ar inte varldens brightaste! Vart att namna ar att hon ar fodd och uppvuxen i ett av Seattles Norska kvarter! 

M: So if you came as international student then that means your rich and you don't have to work.. right?

Z: Not really, I get federal aid and so does everybody else that's Swedish and wants to go to school!

M: SHUUUT UP! NO WAY! FUCK I WANT TO BE SWITZERLANDIAN!

Min forsta reaktion va att skratta helt hysteriskt! Sen tankte jag ratta henne men ja lat bli! Later mycke ballare att va Switzerlandian an att va Swedish!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0