Tebax!

Jo ja vet jag forsvann! Eller inte riktigt men lite i alla fall! Ja hoppa over hela jul spektaklet och nu ar jag tillbaka! Det var en vanlig Amerikans jul har borta! Paket forst, sen massa mat och sen bio! Bio verkar va varsta grejjen den 25 December, alla gar pa bio pa jul dagen i det har landet! Gor man d hemma oxo...? Har ja missat den delen eller gor vi inte d? Man borjar ju glomma medans man sitter har i det stora landet i vast! Men det va harligt i alla fall, forst va gatorna tomma sen nar d va dags for film sa borja folket stromma inn och allt va inte lika ode langre! 

Den nya Samuel l. Jackson filmen va ratt intressant! Kan faktist inte beskriva "The Spirit" pa nagon annat satt. Va pojkvannens tur att valja sa d va vel bara att knipa kafft men ja visste att ja inte skulle komma ut fran salongen mycke klokare! Den va ratt skum men underhallande! Det basta me hela filmen va vel att vi hade trevligt, mysigt, och att efter filmen sa jag inte ens nagonting men Thomas titta pa mig och sa att jag borde nog valja filmer i framtiden! VALDIGT TILLFREDSTALLANDE! Jag har latit honom valja filmer sen han kom hem fran Etiopien och ja har inte sagt nagonting fasten filmerna har vart halv taskiga, men ja antar at han insag d sjalv den har gangen! YEEEES! Har lite bilder men dom ligger i pojkvannens nya balla telefon, orka dra med sig en kamera nar han har skaffat varsta high tech grejjen, nu maste ja bara lista ut hur ja ska lyckas fa korten pa datorn oxo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0