Piller!

Sa alla i Seattle ar insnoade for tillfallet, som jag sa tidigare sa star livet still har nar det snoar! Sa idag jobbar jag som personlig assisten och jag har vart har i 24h sa jag tog mig hit innan sno stormen slog till! Ja trivs bra aven om d kan bli trist ibland och ja har mycke tid over for husliga grejjer och ego aktiviteter.... tvatt, naglar, har fargning, ogonbryn, bloggen, yoga, sticka m.m!! Vi kan ju bortse fran d faktum att jag har vart for lat for yogan och jag har inte hunnit kopa nagot garn annu men det ingar i min nar-tids plan! 



Sa nar jag skulle ge Bruce (mannen jag tar hand om) hans medicine idag sa maker jag att han har bara en dos kvar! Han har tva dottrar som brukar fixa med dosetten for d e verkligen saaaaa mycke piller typ varje timme! Men dom ar insnoade och har glomt allt som har med piller att gora. Sa jag ringer och ringer och dom svarar tillslut! Dom forklarar att alla hans piller burkar ligger i en lada i ett skap, sa ja letar fram ladan och till min forfaran ar det verkligen en HEL lada! Som ett javla puzzel sitter ja sen i nastan tva timmar och trixar for att fa till ratt piller i ratt lucka! Kanns som ja spelar chack med doden! Medicinerna har ju varldens mest komplicerade namn som jag inte ens kan uttala sa ja va jatte nervos! Men som me allt annat sa galler d att hitta ett system och jag fick till d till slut... tack gud! Ja kolla pa alla oppna luckor och allting sag ratt ut! Ja vet d later laskigt, man vill ju inte anta att man har ratt nar det galler sant har men det kanns bra faktist. Jag tror jag listade ut d, men fan va svettigt d vart ett tag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0