Snalla Tomten.... #2

Ja la upp dom pa min andra blogg nagra veckor sen, ja hoppades pa att jag skulle kunna slappa taget om dom dyra drom skorna om jag ventilerade lite! MEN ICKE! Jag vill fortfarande ha dom och dom ligger pa toppen av onskelistan! Intressant d dar me onskelistor, ja tror inte jag har jort nan pa flera ar! Ar det sant man slapper med aren eller ar det bara jag som alltid ar sa upptagen att jag inte fattar att Jul bara ar nagra dar bort!! Ja brukade ju ha varldens langsta lista, helt oandlig och pappa va tvungen att borja tidigt for att ens kunna hoppas pa att hinna, ja fick alltid allt ja ville ha! Men nu verkar ja inte ens vilja ha natt langre! Jag vill inte ha presenter... jag vill ha en riktigt riktigt stooor garderob!! Och om du vill bidra till denna garderob sa ar dessa skor en stralande borjan! Definitivt ett bra beslut om du vill kopa dom har skorna till mig!  

 

Thomas kom ju hem fran Etiopien i Lordas och han har mest latat sig sen dess! Han har legat pa min soffa och degat tills jag bonar och ber att vi maste ta oss ut aven om vi bara gar runt hornet och tebax igen! Nordstrom ligger tvars over gatan fran lagenheten sa vi trippa in dar och jag gick med raska steg mot Gucci!!

- Look Sweetie, aren't those shoes GREAT! (hihi)
- Ya their really nice but you already got a pair for our anniversary!
- But these are different!!!
- Gucci is Gucci, get over it!

Ja ha, en krossad drom! Eller sa kanske han e lika snall som vanligt och jag far dom i alla fall! Ja vet inte vart den har dyra smaken kommer ifran, ibland undrar ja om d e Thomas fel! Han e storsta divan, Beshir kallar honom for Mariah Carry och ja borjar nastan se vad han ser! Om jag och Thomas ska traffas pa stan och typ ga pa bio eller kaka middag sa brukar ja fraga vad han har pa sig! Ja vill att vi ska va pa samma niva, vi behover inte match men ja vill inte ha klanning och klackar pa mig om han ska ha mjukis klader pa sig! Sa nar jag forklarar vad ja ha pa mig sa sager ja som d e ... ex. gron klanning, gula skor och en kofta! Sen fragar ja Thomas och han forklara att han har Burrberry, Banana Republic eller Gucci pa sig! Ja ha, men vad ska ja e den informationen till?!?! D sager ju ingenting, han kanske pratar om sin planbok eller boxer inte fan vet ja! D va vel dar jag faktist borjade se vad Beshir ser... Mr Mariah Carry har sett till att hans flickvan oxo har blivit en liten Mariah! Sa lange han sponsrar den har dyra smaken sa ser jag ingen problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0