Snalla Tomten!

Asos.com har ju verkligen jatte bra grejjer, gar inte att forneka! Forsta klannen ar sa fin i sin enkelhet och skulle va jatte bra till jobbet, ja far bara ha svart och vitt pa mig! Lagger ja till ett skarp sa e ja klar for fest! Skorna ar ju huuuur snygga som helst och ett klart maste, men ja har redan tva par ankel boots :S Vaskan har jag for tillfallet en liten karleks affar med, vi kan skpa historia tillsammans! Den sista toppen e bara FRESH, sa snygg och funkar till allt.. party, jobb, jeans, leggings, snekers, pumps, stovlar... u name it! 

        

Ja tror jag har bestamt mig for skorna i alla fall, men d kanns lite dumt eftersom ja jobbar i en sko affar och far super rabatt! Och vaskan e ju sa ratt men kommer ja trottna pa den :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0