Sno... Igen!

Gud vad d har snoat mycke! Jag har vart har i tva ar och jag har aldrig sett nagonting liknande! Ok ja vet tva ar ar inte varldens langsta tid, men det snoar verkligen for fullt! Nar det snoade forst sa brydde jag mig inte for jag hade redan tagit mig till ett av mina deltids jobb och har brukar jag vara tre dar i streck! Ja tankte vel att snon kommer ha smlt bort tills jag ska hem och da behover jag inte oroa mig. Hade jag vart i Stockholm hade jag inte brytt mig, ar vadret riktigt illa hemma sa kanske man far rakna med lite forseningar bara. Men har kan man inte ta sig nagonstans! Om inte minst halften smalter bort tills imorgon sa kommer inte kvinnan som ska ta over lyckas ta sig till jobbet och det kommer resultera i att jag ar  fast en dag till! Jag e sa redo att ga hem till Thomas som sitter hemma sjalv i vinter morkret och vantar pa mig... stackarn haller pa att do av tristess medans han bara vantar pa att jag sa sluta mitt tre dagars pass! 

Sen finns d vel annat att oroa sig over oxo! Pa sondag jobbar jag pa Nine West igen sa jag maste kunna ta mig hem for att nasta dag kunna ta mig till d jobbet! Trivs pa Nine West som en fisk i vatten, jag vill inte ringa och saga att jag inte lyckades ta mig till jobbet, jag vill vara dar! Dessutom kommer dom har babsen till jobbet idag!!! 

Ja vet, d e December! Men fordelen med att jobba dar ar att vi far in allt jatte tidigt sa jag vet vad som kommer! Dessutom kan man plocka ens favvo grejjer och lagga undan dom tills dom gar pa rea och tills varen ar har! Da kostar dom sakert halften sa mycke och sen lagger ja till min rabatt sa har jag gjort varldens deal! Men det galler att va forst! Forra veckan lyckades jag ga hem med flera vaskor gratis for att jag var forsten till kvarn! SA JAG MASTE TILL JOBBET! Nastan lite kris!

Javla sno smalt bort!


Kommentarer
Postat av: Kille 24

tänker på akilles när jag ser skorna.

2008-12-20 @ 14:36:25
URL: http://killes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0