Favorit i Repris!

Nu har ju jag redan en blogg pa en Amrikansk sida! Bor ju i Seattle sa tankte att d vore bast sa, men ja har ingen battre for mig for tillfallet sa varfor inte testa den uber populara sajten blogg esse och se hur d gar! Kan ju inte ga varre an at helvette och da lagger ja bara ner och haller mig trogen till min andra blogg! 

Alla mina kompisar vet redan, men kanske inte du! Jag bor i Seattle och kom hit for att plugga 2 ar sen! Ar nu klar med skolan jag gick pa och jobbar medans jag soker vidare! Bor med min "pojk-van" Beshir och spenderar storre delen av vardagen med pojkvannen Thomas! 

Jag lider av shopping problem, men ja tanker inte gora ett skit at saken! Jag ar arbets narkoman och tar alla shift som kastas at mitt hall, sjalvklart kan detta leda till problem sa ibland far Beshir eller Thomas springa runt och skota mina arenden! Personlig assisten som ar villig att volontar jobba sokes! Jobbar pa Nine West tre dar i veckan, sko affar mitt i Seattle downtown! Och tre dar i veckan jobbar jag som personlig assistent strax utanfor stan! Har jag inget battre for mig sa irrar jag runt pa Nordstrom och forsoker hitta dom perfekta skorna! Nordstrom ar mitt favvo varuhus i Seattle... basta! Finns ingenting du inte kan hitta pa Nordstrom, du maste bara trolla fram pengarna..... jag kan inte trolla! Jag alskar att ga ut med Beshir och vara andra vanner, men jag tycker inte om att vakna morgonen efter och ga till jobbet! Den lilla tiden som finns over spenderar jag med Thomas, stackarn far oftast springa efter for att hinna i kapp men jag alskar honom! 

 

Testing testing... nu kor vi!

Vi har alltid roligt!

Vi har alltid kul, hanger du pa har DU alltid kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0